به وبلاگ تخصصی حقوقی احج خوش امدید.احج مخفف انجمن حقوقدانان جوان میباشد و معنای خاص دیگری ندارد وبلاگ احج به بررسی و تحلیل آخرین اخبار و مطالب و ارائه مقالات حقوقی از اساتید و پژوهشگران حقوقی می پردازد و از نظرات خوانندگان در این زمینه استقبال می نماید که توسط محمد حاجی حسین فارغ التحصیل رشته ی حقوق راه اندازی شده .با تشکر از بازدید شما وبلاگ تخصصی حقوقی احج
وبلاگ تخصصی حقوقی احج
اخبار و روزنامه و مقالات و دانلود نرم افزارهای حقوقی 
قالب وبلاگ
مدیر وبلاگ(محمد حاجی حسینی
اخرین نوشته های وبلاگ احج
سایتها و وبلاگهای حقوقی

تبادل لینک هوشمند
برای تبادل لینک  ابتدا ما را با عنوان ahaj و آدرس ahaj.LXB.ir لینک نمایید سپس مشخصات لینک خود را در زیر نوشته . در صورت وجود لینک ما در سایت شما لینکتان به طور خودکار در سایت ما قرار میگیرد.





نظر سنجی در مورد عملکرد وبلاگ
قرآن آنلاین




در اين وبلاگ
در كل اينترنت
جام جم آنلاين: سارق حرفه‌اي خودرو كه با شاه كليد خودرو سواري مدل بالا سرقت مي‌كرد، حين اجراي طرح امنيت محله محور دستگير شد.

به گزارش پايگاه اطلاع رساني پليس، سرهنگ حسين بهمنياري رئيس كلانتري 113 بازار در پي وقوع چندين فقره سرقت خودرو در محدوده بازار تهران، در تشريح جزييات اين خبر گفت:به دنبال وقوع سرقتهاي متعدد خودرو و سرقت لوازم خودرو و اعلام شكايت از سوي مالكان چندين دستگاه خودرو سواري مدل بالا رسيدگي به موضوع به طور ويژه‌اي در دستور كار ماموران دايره پيشگيري كلانتري قرار گرفت و شناسايي و دستگيري متهم يا متهمان سرقت‌هاي اخير آغاز شد.

 سرهنگ بهمنياري ادامه داد: پس از ارائه آموزش‌هاي لازم و تمهيدات صورت گرفته در خصوص پيشگيري از وقوع سرقت خودرو و لوازم داخلي خودرو به شهروندان، مناطق جرم خيز و مكان‌هايي كه احتمال مي‌رفت سرقت در آنجا واقع شود، تحت نظر قرار گرفت.

 كلانتر 113 بازار اضافه كرد:اين اقدامات ادامه داشت تا اين‌كه شب سي و يكم مردادماه ماموران دايره پيشگيري كلانتري هنگام گشتزني در چهارراه سيروس، به يك دستگاه خودرو سواري پژو 206نقره‌اي رنگ كه به صورت مشكوكي در حال تردد بود مظنون شده و بلافاصله نسبت به توقيف خودرو اقدام كردند.

ماموران پيس از اين‌كه خودرو را توقيف كردند از راننده جوان خودرو درخواست مدارك شناسايي كردند كه در بازرسي از راننده خودرو وي فاقد مدارك شناسايي و اوراق مالكيت خودرو بود به همين منظور ماموران با هماهنگي مركز پيام كلانتري مشخصات خودرو را استعلام كردند كه بعد از استعلام مشخص شد خودرو چند ساعت پيش از حوالي ميدان بهارستان به سرقت رفته است.

بهمنياري با اشاره به سرقتي بودن خودرو تصريح كرد:ماموران از طريق مركز پيام مشخصات مالك خودرو را دريافت و با همراه وي تماس گرفتند، دقايقي بعد وي ضمن معرفي خود به نام رحم خدا.ساعلام كرد:خودروام چند ساعت پيش از ميدان بهارستان به سرقت رفته است و مدراك آن نيز چند روز قبل به سرقت رفته بود.

اين مقام مسوول در پليس پايتخت اظهار كرد:با مشخص شدن موضوع ماموران سارق حرفه‌اي را پس از دستگيري مورد بازرس بدني قرار دادند كه در خلال بازرسي چهار عدد شاه كليد از متهم كشف شد.

در ادامه ماموران به سرعت متهم را دستگير و براي تحقيقات بيشتر به كلانتري منتقل و تخت بازجويي‌هاي فني قرار داند كه در جريان بازجويي‌هاي پليسيي مشخص شد متهم كه الياس. ح نام دارد از سارقان حرفه‌اي خودرو در مركز پايتخت است كه با استفاده از شاه كليد خودرو‌هاي مدل بالا را ظرف چند دقيقه به سرقت مي‌برد.

كلانتر 113 بازار در پايان با اشاره به اين‌كه مالك خودوريي كه متهم آن را سرقت كرده است با تنظيم شكايتي خواهان پيگيري پرونده است خاطرنشان كرد: پرونده‌اي در اين رابطه تشكيل و به منظور سير مراحل قانوني و بررسي تخصصي تر به كارآگاهان پايگاه هفتم پليس آگاهي فرماندهي انتظامي تهران بزرگ ارجاع شد.

 


[ جمعه 3 شهريور 1391برچسب:, ] [ 22:50 ] [ محمد حاجی حسین ]
.: Weblog Themes By Pichak :.

درباره وبلاگ

وبلاگ احج (انجمن حقوقدانان جوان ) به بررسی و تحلیل آخرین اخبار و مطالب و ارائه مقالات حقوقی از اساتید و پژوهشگران حقوقی می پردازد و از نظرات خوانندگان در این زمینه استقبال می نماید که توسط محمد حاجی حسین فارغ التحصیل رشته ی حقوق راه اندازی شده و این وبلاگ طبق قوانین جمهوری اسلامی ایران فعالیت میکند. با تشکر از انتخاب شما
موضوعات وب
لینک های مفید

سایت مجلس شورای اسلامی

امکانات وب
حق بالاتر از قانون است(ضرب المثل روسی

ابزار هدایت به بالای صفحه

با تشکر از بازدید شما. موفق باشید